Marc den Hertog creatief directeur BBK
16-01-2013 (08:18) - Bureaus
Marc den Hertog (1975) versterkt sinds gisteren het team van BBK/Door Vriendschap Sterker als creatief directeur. Den Hertog is al een aantal jaar als freelance copywriter en conceptontwikkelaar betrokken bij BBK/Door Vriendschap Sterker.
Zo werkte hij op de FNV-campagne ‘Laat kwetsbaar Nederland niet vallen’ met de commercial van een lachende premier. Was hij betrokken bij de campagne ‘Wat als de mensen van welzijn er niet zijn’ van Abvakabo. En maakte hij recent ‘Het recept voor een betere buurt’ van Resto VanHarte.
Verder schreef hij radiocommercials voor het NedPho. Een brochurelijn voor Het ABC. En talloze andere teksten.
Den Hertog leerde het vak bij reclamebureau Imagine waar hij onder meer werkte op de overheidscampagnes ‘De Nederlandse taal verbindt ons allemaal’ en ‘Nederland gaat voor een beter klimaat’. Wij verheugen ons op de nieuwe rol die Den Hertog zal vervullen.