‘Mobiel pas sinds kort massamedium’

08-04-2013 (07:57) - Bureaus

Gisteren was Richard Otto in gesprek met Mindshare’s Wouter Swenneker op Molblog. Otto suggereerde dat Mindshare rijkelijk laat is met het breed uitrollen van mobiel. Swenneker is het daar niet mee eens: ‘Mobiel is pas sinds kort een volwaardig massamedium geworden. Mindshare doet al jaren diverse mobiele campagnes en in diverse Mindshare landen, zoals London, New York hebben we Mobile Garages met mobiele specialisten opgezet. In navolging van deze locaties zullen we ook in Nederland Mobile Garages houden i.s.m Google. Internationaal zijn we daarin relatief vroeg, onder andere in verband met .de hoge smartphone penetratie in NL. Uiteraard zullen er al veel mobiele bureau’s vanuit hun expertise eerder bij klanten hebben gezeten, maar doordat Mindshare alle kanalen en een research afdeling onder zich heeft, kunnen wij beter advies geven over de totale mediamix. Daarbij is Mobile ook niet alleen advertising, maar een ecosysteem met onder andere advertentiemogelijkheden.’ 
 

Op 18 april verschijnt Fonk 101 met meer over mobile marketing  


Molblog

Media

Marketing

Economisch