Oudste fullservice sportmarketingbureau jarig
05-03-2013 (08:14) - Bureaus
Op 1 maart 1978 besloot Frank van den Wall Bake om marketing en communicatie te combineren met zijn liefde voor sport. Trefpunt Communicatie- en Sponsoradvies stond hiermee aan de basis voor het Nederlandse sponsoradvies en sportmarketing.
Vanuit de drie kerncompetenties Consult, Ideas en Events voegt Trefpunt inmiddels al meer dan 35 jaar fankracht toe aan organisaties en merken.
Trefpunt speelt al jaren een belangrijke rol in de Nederlandse sport- en entertainmentmarketing. Zo is Trefpunt vanaf het eerste uur betrokken bij het Holland Heineken House, het Olympische clubhuis van Nederland. Daarnaast stond Trefpunt aan de wieg van het Rabo Wielerplan, de KPN Telecompetitie, de Delta Lloyd Regatta en tal van andere innovatieve projecten en activaties. Buiten de sport is Trefpunt ook actief in sponsoradvies. Recente voorbeelden hiervan zijn de Floriade en de Nijmeegse Vierdaagsefeesten.