Rispens naar DDB & Tribal Amsterdam

06-02-2013 (08:15) - Bureaus

DDB & Tribal Amsterdam heeft Anneli Rispens aangetrokken als manager van de Content & Community afdeling. Als Manager Content & Community zal zij verantwoordelijk zijn voor het verder laden van de propositie en het onderhouden en uitbouwen van contacten met toekomstige en bestaande klanten.
 
De Content & Community afdeling heeft sinds de oprichting in april vorig jaar een snelle groei doorgemaakt. De afdeling werkt voor klanten als Heineken International, Captain Morgan Benelux, Ziggo, Centraal Beheer en McDonald’s Nederland. Naast Anneli Rispens bestaat het team inmiddels uit drie content & community planners, een social media strateeg en drie community managers. 
 

Rispens heeft de laatste 5 jaar ervaring opgedaan als social media strateeg en community manager. De afgelopen twee jaar werkte ze als strateeg bij social media consultancy bureau KREM waar ze verantwoordelijk was voor de ontwikkeling en implementatie van strategische trajecten voor onder andere de Nederlandse Spoorwegen en zorgverzekeraar CZ.  


Media

Marketing

Economisch