Samenwerking Warsteiner en BLEND/BUREAUX gaat verder

18-03-2013 (08:06) - Bureaus

Warsteiner Benelux heeft besloten de samenwerking met creative agency BLEND/BUREAUX  uit te breiden. Het bureau heeft de afgelopen twee jaar het ‘seeding-programma’ in de kunstsector voor Warsteiner verzorgd. Het succes daarvan resulteert nu in een uitgebreide samenwerking op het gebied van merkactivatie.
 
Naast het bestaande ‘seeding-programma’ in de kunstsector neemt BLEND/BUREAUX in de nieuwe samenwerking de verantwoordelijkheid voor social media, PR, branded content, sponsoring en below the line activiteiten op zich, om zo de zichtbaarheid van het merk te vergroten. 
 

De doelstelling van Warsteiner Benelux is om haar huidige positie in de Nederlandse markt verder te versterken en een scherpere propositie binnen specifieke doelgroepen – zoals de kunstsector – neer te zetten. Zo verstevigt Warseiner de merkrelevantie en de merkbeleving onder Nederlandse consumenten. In 2012 is een uitgebreid marktonderzoek verricht door Millward Brown. BLEND/BUREAUX gaat op basis daarvan aan de slag met de bredere merkactivatie. ‘Warsteiner is een premium bier, we gaan er met BLEND/BUREAUX voor zorgen dat de perceptie onder de doelgroep daar weer op aansluit’ aldus  haar directeur Jurriaan Bakker. 


Media

Marketing

Economisch