VBAT vernieuwt Jumbo
11-04-2013 (08:28) - Bureaus
Met de recente opening van Jumbo Foodmarkt in Breda is een nieuwe mijlpaal bereikt in de foodretailmarkt in Nederland. VBAT heeft, als branding en design bureau, samen met het innovatie team van Jumbo een uniek formatconcept en winkeldesign ontwikkeld. Een ongeëvenaarde food ervaring op 6000m2 waarmee Jumbo als familiebedrijf een nieuwe stap in haar bestaan vormgeeft.
Bij Jumbo Foodmarkt staat de “liefde voor voedsel” centraal. In een winkelsfeer waar authenticiteit, geloofwaardigheid en dichtbij voorop staan, is het begrip supermarkt opnieuw bedacht. Met een duidelijke focus op de consument worden in deze winkel alle eigentijdse vragen rondom eten; gevarieerd en gezond en verantwoord en makkelijk en goedkoop en lekker opnieuw gedefinieerd. Keuze bieden en keuzes gemakkelijk maken staan voorop.
Een winkel vol foodspecialisten en koks. Een winkel waar de klant kan kiezen om ter plekke gemaakte versmaaltijden mee te nemen voor thuis of daar te eten. Of de door de koks gebruikte ingrediënten los meenemen om thuis zelf te koken. Met echte specialisten op het gebied van vlees, vis, brood en groente die je voordoen hoe gemakkelijk en lekker gevarieerd eten kan zijn. Om dit geloofwaardig te kunnen presenteren is een geheel nieuw concept, zowel op interieur, meubel als grafisch design ontwikkeld; een ‘total foodexperience’.
