Ondergoedmerk IAMTORO zet trotse dragers centraal in campagneshoot

Ondergoedmerk IAMTORO zet trotse dragers centraal in campagneshoot

29-07-2024 (11:37) - Campagnes

Enthousiaste IAMTORO-dragers kunnen zich opgeven voor een professionele underwear studioshoot.

Mede-eigenaar en fotograaf Everon Jackson Hooi zet de trotse dragers van het merk op de foto.

Het merk organiseerde vorig jaar nog een open casting op het Leidseplein waaraan iedereen mee kon doen. De winnaars, die bepaald werden door Instagram stemmers, kregen een hoofdrol in de campagneshoot op Bonaire. Deze nieuwe activatie is hier een vervolg op. 

Aspiratie

Waar merken als Hunkemöller en Fenty vrouwen van alle vormen, maten en leeftijden de spotlight bieden is het bij de meeste mannen ondergoedmerken nog een behoorlijke eenheidsworst. “IAMTORO is voor álle mannen. Onze maatvoering gaat niet voor niets tot XXL,” aldus Roland Ykel, co-founder van IAMTORO, “We willen niet alleen perfecte lichamen laten zien maar juist de mannen die ons merk kopen een podium bieden. En die hebben niet allemaal een six-pack. Met deze shoot laten we zien dat je er ook met een minder afgetraind lichaam goed uit kunt zien in een IAMTORO boxershort. Daar kunnen anderen zich mee identificeren, zonder dat het aspiratiewaarde verliest. We leggen de deelnemers namelijk wel zo mooi mogelijk vast.”

Zelfvertrouwen

“Het merk draait om zelfvertrouwen. Deze activatie past dus goed bij waar wij als merk voor staan, het vereist immers best wat lef om te poseren in je ondergoed. Voor de deelnemers is het een positieve ervaring, juist omdat ze zich over een bepaalde schroom moeten zetten. Voor ons is het ook een mooie manier om dichter bij onze doelgroep te komen. Zo horen we direct wat ze van ons merk vinden en krijgen we bruikbare feedback.”

Terugkerend event

De beelden zullen, voorzien van een quote van de geportretteerde, worden ingezet op social media.
IAMTORO vervolgt de ingeslagen weg waarbij de eindgebruiker centraal staat in de communicatie. “Er blijkt een enorme animo voor te zijn onder onze klanten. Deze activatie wordt dan ook een terugkerend event waarvoor iedereen zich kan opgeven.”