Holie genomineerd bij Coolest Dutch Brands

16-04-2021 (13:25) - Cool Brands

Startup én B Corp Holie wil mensen inspireren om op dagelijkse basis iets goeds te doen voor zichzelf en de planeet. Holie voedingsmiddelen zijn vegan, bevatten geen toegevoegde suikers en de helft van de winst wordt geïnvesteerd in het vergroenen van de planeet. Valentijn van Santvoort is Chief Brand en een van de drie ‘Holie co-founders’: ‘Wij zijn de generatie die écht iets moet doen om de planeet te laten afkoelen.’
 
Valentijn van Santvoort:  'We geloven in een economie waarin mens en milieu even belangrijk zijn, of zelfs belangrijker, dan winst maken. Ons innovatieve businessmodel stelt de planeet boven het maken van winst en ik denk dat dat wel uniek is.
 
Lees het hele interview met Valentijn van Santvoort van B Corp Holie in FONK magazine 309. Heb je geen abonnement? No worries! De eerste 3 maanden kun je de digitale editie van FONK magazine gratis lezen! Klik hier om je aan te melden.
 

Over Coolest Dutch Brands

De redactie van FONK selecteert ieder jaar twaalf van origine Nederlandse merken die in aanmerking komen voor de titel Coolest Dutch Brand van het Jaar. De genomineerde merken voeren, elk op hun eigen manier, sustainability hoog in het vaandel. Ze zijn in het jaar van hun nominatie positief zichtbaar in de media vanwege hun (vernieuwende) product of dienstverlening en weten door intelligente marketing aantoonbaar een breed publiek aan zich te binden. Een 50-koppige jury van creatieven en strategen bepaalt welk van de 12 nominaties aan de haal gaat met de Coolest Dutch Brands Awards 2021.
In eerdere edities van 2021: CrispFarmTrace en Karma Kebab. In deze editei: Holie
 
Hoofdsponsor: ConceptD
Sponsor: Ruwer
Partners: Ocean Outdoor (host halve finale), GUC Agency (challenger vlogs), Chunk Creative agency (design award), Massive Music