DPG Media lanceert volledig nieuwe vtwonen shop

DPG Media lanceert volledig nieuwe vtwonen shop

19-11-2024 (14:48) - Marketing

DPG Media heeft een volledig vernieuwde shop voor vtwonen gelanceerd. De shop is in eigen beheer ontwikkeld en werkt volgens het marketplace principe; met externe toeleveranciers die verantwoordelijk zijn voor de logistiek. Met ruim 30.000 producten bij de start, vele tienduizenden die nog gaan volgen en een strakke assortimentsselectie, is de vernieuwde vtwonen shop dé plek waar de woonconsument producten vindt die bij zijn of haar persoonlijke woonstijl passen.

De afgelopen jaren had vtwonen al een shop in samenwerking met online verkoper fonQ, maar de nieuwe winkel is volledig onafhankelijk opgezet door het eigen vtwonen team. “Op die manier kunnen we echt 100% het DNA van vtwonen in de shop laten terugkeren,” zegt Annelies Boonstra, director marketplace bij vtwonen. “Alle leveranciers en producten in de shop gaan door een interne ballotagecommissie, waardoor we voor de consument een uniek assortiment van hoogwaardige en mooie producten kunnen aanbieden. vtwonen is sinds jaar en dag een grote inspiratiebron voor iedereen die z’n huis opnieuw wil inrichten. Met de shop helpen we woonliefhebbers om die inspiratie ook in hun eigen huis toe te passen. Een leuke extra voor de consument is dat we bij alle bestellingen boven de 100 euro gratis het nieuwste vtwonen magazine toesturen.”

De introductie van de nieuwe vtwonen shop markeert ook het einde van een lange traditie: na 30 jaar stopt DPG Media met de vt wonen&design beurs. 


Bureaus

Media

Economisch