Drie keer scheepsrecht: Kijkshop maakt comeback als live shoppingplatform

11-11-2022 (10:10) - Marketing

Kijkshop keert rond februari 2023 terug als live shopping platform. Dat maakte mede-initiatiefnemer Bart Quispel bekend tijdens What’s Next in Retail Tech in Bussum. 'We willen de offline ervaring online brengen.'

Met deze terugkeer maakt Kijkshopvoor de derde keer een comeback. Kijkshop exploiteerde ooit ruim 65 vitrinewinkels. Januari 2018 werd voor het eerst faillissement aangevraagd. Sinds december 2019 was Kijkshop weer actief als online platform, maar op 31 maart 2021 werd opnieuw het faillissement uitgesproken. In ditzelfde jaar werden de merknamen en websites uit het faillissement gekocht door Ondernemers Bart Quispel, Hendrik van de Wal en Maurice van den Berk, wat nu resulteert in de derde start onder de naam Kijkshop.

Ook tweedehands

Kijkshop wil dit keer partners ook de mogelijkheid bieden om tweedehands producten te verkopen, vertelde mede-initiatiefnemer Bart Quispel tijdens What’s Next in Retail Tech.

 


Emerce, Twinkle, Retailtrends

Bureaus

Media

Economisch