Persuade hoopt opnieuw te stunten met Zeeman
03-08-2012 (08:15) - Bureaus
Na de gele boxer komt Zeeman opnieuw met een nuchter statement tegen de dure merkcultuur: het Zeeman reclameshirt. Gratis voor iedereen die gratis reclame wil maken. De campagne is wederom ontwikkeld door Persuade Brand Interaction, het bureau achter de Zeeman-merkoperatie.
Inspiratiebron voor deze campagne zijn de T-shirts van dure merken met grote merknamen op de borst. Deze zijn niet meer weg te denken uit het straatbeeld. Veel jongeren gaan hiermee als wandelende reclamezuil door het leven. Met deze campagne onderstreept Zeeman haar visie dat er goed uitzien niet duur hoeft te zijn.
De crossmediale activatiecampagne wordt aangejaagd via een outdoor campagne in de grote steden en de sponsoring van een boot tijdens de Gay Pride. Verder wordt er vooral ingezet op online en offline PR en social media. Oplettende fashion insiders konden de afgelopen weken al een exemplaar bemachtigen via de Repudo app. Vanaf 1 augustus is het reclameshirt gratis te bestellen via de nieuwe webshop van Zeeman. Je betaalt slechts de verzendkosten. Het gratis reclameshirt wordt gemaakt in een gelimiteerde oplage.
