Fonk Out of Home Onderzoek 2016

20-04-2016 (10:40) - Media

Fonk doet sinds 2014 jaarlijks onderzoek naar de stand van zaken in out of home. In deze editie de weerslag van het vernieuwde èn opnieuw uitgebreide Fonk Out of Home Onderzoek

Het jaarlijks terugkerend out of home onderzoek wordt volwassen en biedt mediaspecialisten en marketeers een volwaardige tool in het keuzeproces waarvoor zij zich dagelijks zien geplaatst. 

Welke exploitanten zijn, binnen hun eigen concurrentieveld, het meest innovatief? Wie is het meest klantvriendelijk en wie biedt de beste prijs-kwaliteit verhouding? Op deze en meer vragen, draagt het Fonk Out of Home Onderzoek antwoorden aan. Heel gewoon gepresenteerd in schoolcijfers.
 
Thema: Fonk Out of Home Onderzoek 2016
- Out of home professionaliseert zich in sneltreinvaart
- Out of home voert het woord. ‘Alles wat we doen is gefocust op het aanbieden van audiences aan bureaus en adverteerders’
- Drie specialisten geven inzicht in succesbepalende factoren. ‘Out of home onderschept, maar onderbreekt niet’
- Ernst Vos (blowUP media) over de voordelen van groot, groter grootst
  
front pages
Met: Creatuals, lessen van Cor Boonstra, Arnhemse Stockdagen en wonen in de Amsterdamse School
 
bits & pieces
Met: Michael de Kruijff, Henk Jan Beltman, Madelon Hoekstra-Fortuin en Dirk Jan Dokman
 
media
Media Diet van Jens Mortier (Mortierbrigade): ‘Ik mail mezelf voor het slapen gaan: ‘Opstaan Jens!’’
 
bureaus
Bert Hagendoorn kijkt met Bas Korsten behind the screens bij J. Walter Thompson: ‘We hebben echt een persoon gecreëerd!’
 
SpinAwards
fonk maakt een eigen keuze uit de genomineerden van de SpinAwards en kiest projecten die de gewone commercie overstijgen
 
Reclamedieren
Robin Pas en Pînot. ‘Loopt hij met mij of met zijn telefoon?’ 


fonk goes interactive

Het was je misschien al opgevallen: print en digitaal vullen elkaar nu nog beter aan bij fonk. Het digitale magazine is echt een meerwaarde ten opzichte van de printeditie. De content komt tot leven; beleef het zelf. 
 
niet meer typen
Je bekijkt direct de actuele filmpjes. Er staat lekker veel aanvullend beeldmateriaal en extra informatie bij enkele verhalen. 
 
Je hoeft internetadressen niet meer over te typen, alles is clickable in de nieuwe digitale uitgaves van fonk. 
 
mobile friendly
De afbeeldingen van de inhoudsopgave zijn klikbaar, zodat je direct naar je artikel naar keuze schiet zonder te hoeven bladeren. 
 
En alles is, vanzelfsprekend, helemaal mobile friendly.  
 
Maar bekijk vooral zelf hoe het werkt 

We zijn benieuwd wat je ervan vindt! Veel lees- en vooral interactief (speel)plezier gewenst!
 
De digitale editie van fonk magazine is nog even gratis en blijft dat trouwens ook voor abonnees op de printuitgave van fonk magazine. Heb je nog geen abonnement? Bekijk hier de mogelijkheden!  
 

Bureaus

Marketing

Economisch