Glamour lanceert Glamour Beautyboek met L’Oréal en Kruidvat

04-04-2016 (14:57) - Media

Glamour lanceerde vanochtend in het Waldorf Astoria in Amsterdam haar eerste Beautyboek. Het boek heeft een oplage van 250.000 exemplaren en werd gemaakt in samenwerking met twee grote partijen: L’Oréal en Kruidvat.
 
Het beautyboek is tot stand gekomen in samenwerking met L’Oréal en Kruidvat. Voor beide partijen is de doelgroep die Glamour bereikt – vrouwen tussen de 18 en 35 jaar – belangrijk. 
Sanne Groot Koerkamp, hoofdredacteur Glamour: 'We zijn heel trots dat L’Oréal en Kruidvat – twee toonaangevende spelers in het beautysegment – voor Glamour kozen om dit mooie project aan te gaan. Met veel liefde en plezier maakten we dit boek. Overigens is het beautyboek slechts een van de projecten die Glamour ontwikkelt. We willen het grootste platform worden op beautygebied; in print, digital en events. There’s more to come!'
 
Het Glamour Beautyboek ter waarde van € 9,99 krijg je cadeau in combinatie met tweede halve prijs op alle producten van L’Oréal Paris, Garnier en Maybelline bij Kruidvat in de periode 5 t/m 17 april 2016.
 

Bureaus

Marketing

Economisch