Kinetic vormt Smart Alliance

12-05-2016 (12:40) - Media

Kinetic Worldwide, Latcom en Mediakeys – drie van ’s werelds grootste spelers op het gebied van internationale Out of Home media – hebben samen het eerste wereldwijde Out of Home platform opgezet. Smart Alliance biedt onafhankelijke toegang tot OOH inventory in 250 markten. Dit platform dat klanten in staat stelt om OOH media over de hele wereld in te kopen vanuit één lokatie, is uniek in de OOH-industrie.
 
 
Smart Alliance brengt de vaardigheden en de geografische expertise en aanwezigheid van de drie partijen samen in één platform. Het platform biedt merken en hun mediabureaus een one stop shop, wat volgens Kinetic zorgt voor een verbeterde efficiëntie en accountability voor campagnes.
 
globale hub
Het platform wordt gemanaged via een globale ‘hub’. Deze hub zorgt voor een optimalisatie namens de alliantie, terwijl elke partij afzonderlijk het management uitvoert over de strategische planning en operatie in de lokale regio’s.
 
Smart Alliance maakt gebruik van Kinetic voor Noord-Amerika, China, India en Noord-Europa; van Latcom voor Latijns-Amerika, Spanje en het Caribisch gebied en van Mediakeys voor Centraal- en Oost-Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Zuidoost-Azië, Japan, Korea en Australië. Daarmee geeft Smart Alliance haar klanten toegang tot meer dan 250 markten, 60 kantoren en 1.000 werknemers.
 
internationale footprint
'Smart Alliance is voor ons het perfecte platform om verhoogde efficiëntie te bieden aan al onze klanten en om onze internationale footprint verder uit te breiden,' aldus Mauricio Sabogal, de Global CEO van Kinetic Worldwide.
 
verhoogde efficiency
'Deze strategische samenwerking is perfect voor ons en voor onze concurrentiekracht en helpt ons om onze klanten nog meer voordelen te bieden,” zegt Paul Cahierre, CEO van Mediakeys. 'Smart Alliance slaat nieuwe wegen in binnen de Out of Home wereld. De verhoogde efficiency en meerwaarde zullen de nieuwe standaard gaan vormen voor internationale OOH mediabudgetten.'
 
 

Bureaus

Marketing

Economisch