Adrime Weborama ontwikkelt Mobile Placement Tool

26-04-2013 (00:00) - Bureaus

Online reclametechnologiebureau Adrime Weborama introduceert de ´Mobile Placement Tool´. Met deze tool wil het bureau meer helderheid verschaffen in het mobiele medialandschap.

Voor veel adverteerders en mediabureaus is het vaak onduidelijk wat mogelijk is en of hun mobiele campagnes ook op andere platforms kunnen worden ingezet. Dit komt door de vele verschillende app specificaties, besturingssystemen en exploitanten. De nieuwe tool geeft eenvoudig het aanbod weer van apps en mobiele sites van grote Nederlandse exploitanten zoals onder andere TMG, Marktplaats en Sanoma.

‘Wij merken dat mobiel adverteren minder prioriteit krijgt, omdat het aanbod niet transparant is. Adverteerders haken daarom af. Wij denken met onze nieuwe tool een oplossing te hebben gevonden om het mobiele medialandschap beter in kaart te brengen en daarmee mobiel adverteren laagdrempeliger te maken’, aldus CEO van Adrime Weborama, Nomkwazi Hooplot.
 


Media

Marketing

Economisch