Brandnew en studio Willem Groeneveld lanceren TwentyTen

25-04-2013 (00:00) - Bureaus

In een joint venture lanceren Brandnew en Willem Groeneveld een gezamenlijk initiatief; TwentyTen.  Dit “food image & concept” bureau is ontwikkeld om het kwaliteitsniveau van food beeld naar een nog hoger niveau te brengen.


Onder één dak wordt in gezamenlijkheid van designers, fotografen en foodstylisten beeld ontwikkeld voor klanten als Maggi, Verkade, Spa, en Albert Heijn. Deze vernieuwende werkwijze heeft niet alleen een grote efficiency tot gevolg, maar brengt ook een kwalitatieve verdieping met zich mee. Hiermee versterken beide bedrijven hun reputatie van creatief vernieuwend werk. TwentyTen zal tevens gaan fungeren als broedplaats voor jong talent en er wordt regelmatig visie ontwikkeld op foodtrends.


TwentyTen zal zich bezig houden met beeldcreatie voor packaging design, product shots, pack shots, editorial images, receptontwikkeling en food concepting.  TwentyTen is gevestigd, net als Brandnew, in de Houthavens van Amsterdam.
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch