Na opeenvolging van successen opent Goodoo nieuwe investeringsronde

Na opeenvolging van successen opent Goodoo nieuwe investeringsronde

26-08-2025 (10:19) - Economisch

Het plantaardige ijsjesmerk Goodoo (voorheen IJsbaart) opent een nieuwe investeringsronde. Het doel van de Coolest Dutch Brands 2025-deelnemer is duidelijk: versnellen in Nederland en uibreiden naar België, Duitsland en het Verenigd Koninkrijk.

De afgelopen twaalf maanden betekende een opeenvolging van successen voor Goodoo: zo is het ijsmerk gegroeid van 560 naar 750 Albert Heijn-vestigingen. Ook zijn de producten sinds kort te vinden bij PLUS, DekaMarkt, Boon's Markt en 800+ horeca-punten. Ook waren ze afgelopen zomer aanwezig op 25+ festivals & events. Als kers op de taart maakt Goodoo zijn eerste stappen in de zorg, onder andere bij het Màxima Kinderziekhuis. In dat rijtje hoort ook de juni-nominatie van Coolest Dutch Brands 2025 thuis. 

(Inter)nationale groei

Met de nieuwe investeringsronde wil Goodoo vaart maken op meerdere fronten: het merk verder laten groeien in retail en horeca, extra inzetten op sales en marketing, het team versterken met nieuw talent en productinnovaties versnellen. Tegerlijkertijd lonken de internationale stappen naar België, Duitsland en de UK.

"Goodoo combineert snelle groei met een missie die consumenten écht aanspreekt: ijs dat plantaardig, verrassend romig én fun is", zegt medeoprichter Roderick Verplanken. “Dit is hét moment om samen met ons het ijsmerk van de toekomst te bouwen."


Bureaus

Media

Marketing