20 maart tweede Digital Dinner

13-02-2013 (08:12) - Bureaus

Na het succes van de eerste editie wordt ook dit jaar Digital Dinner Amsterdam georganiseerd, een avond met diner voor digitale creatieven uit binnen- en buitenland. Creatief directeuren van vooraanstaande internationale bureaus uit het netwerk van Creative Social zullen zichzelf presenteren. Het thema van deze editie is ‘What's next & who's next in digital’. 
 
Vorig jaar werd Digital Dinner Amsterdam gegeven op het Westergasterrein, dit jaar op een andere locatie, restaurant Pompstation. Tijdens een informeel diner wisselen creatieven en marketeers van gedachten over de nieuwste ontwikkelingen op creatief en digitaal vlak en ze delen zij hun visie met elkaar. 
 
De genodigden zijn vooraanstaande digitale bureaus waarvan dit jaar, gelet op het thema, een senior en een junior zijn uitgenodigd. De avond is exclusief toegankelijk voor rond de 100 genodigden, al is er daarnaast een beperkt aantal plekken beschikbaar voor geïnteresseerden via de website. 
 
Moderator van de avond is Mervyn ten Dam (ACHTUNG!). Het diner wordt georganiseerd door Emerce, in samenwerking met Bert Hagendoorn, ACHTUNG! en Pop The Campaign. Partners van het event zijn Adobe, MediaMonks, SpinAwards, Bob Mayata en Amsterdam Ad Blog.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch