ADCN zet talent aan het werk

05-11-2012 (10:10) - Bureaus

 

Donderdagavond kregen zesendertig jonge reclame creatieven de mogelijkheid om te laten zien wat zij in hun mars hebben. Tijdens een door de ADCN (Art Directors Club Nederland) en buitenreclame-exploitant JCDecaux georganiseerde competitie zette Vodafone de nieuwe generatie creatieven één dag lang aan het werk. Inzet: ontwerp een buitenreclamecampagne voor de ‘alles in één bundel op reis’ van de telecomprovider. Edo Slui en Jim Abbring werden aan het eind van de dag als beste door de vakjury beoordeeld. 
 
Onder begeleiding van negen ervaren ADCN-mentoren en opdrachtgever Vodafone ontwikkelden de 18 teams diverse Billboardconcepten voor de nieuwe ‘Alles in één bundel op reis’ van Vodafone. De Telecomprovider biedt gebruikers met deze bundel de mogelijkheid om ook in het buitenland zorgeloos gebruik te maken van internet op de smartphone. Zonder daarbij bang te hoeven zijn voor een torenhoge rekening bij thuiskomst. Het was aan de deelnemers van de workshop de schone taak om deze boodschap in de campagne voor billboards te verwerken.
 
Winnaars Slui en Abbring, die samen als creatief team opereren onder de naam Imagenius, hadden met hun op reisbureauaanbiedingen inspelende uiting 7 dagen Turkije voor 14 euro, volgens de vakjury en opdrachtgever Vodafone het beste concept in handen.

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch