Citymarketing Arnhem naar Diep

28-01-2013 (08:18) - Bureaus

Onder creatieve leiding van Diep Arnhem heeft een collectief van vier Arnhemse bureaus de landelijke pitch om de citymarketingcampagne voor hun stad gewonnen. 
 
Diep Arnhem, Wisse KommuniKatie, Perplex internetmarketing en See U bundelen hun krachten om de komende drie jaar het campagnethema 'Made in [Arnhem]' nieuw leven in te blazen. Vertrekpunt is de stad met haar inwoners en ondernemers, die als ambassadeurs de kernwaarden groen, creatief en Arnhemse zakelijkheid zullen gaan uitdragen.
 
Met winnen van de pitch hebben Diep Arnhem en consorten zeker geen makkelijke opdracht binnengehaald, maar wel een zeer uitdagende. Zo moest allereerst een manier worden gevonden om de erfenis van de oude campagne - de slogan met bijbehorende logo Made in [Arnhem] - een logische en werkbare plaats te geven in een nieuw campagneconcept. Hierin is het Arnhemse collectief kennelijk geslaagd gezien de gunning van de opdracht op basis van de creatieve pitch presentatie. De kick-off van de nieuwe Made in [Arnhem] campagne zal in de loop van het voorjaar plaatsvinden.
 

 


Media

Marketing

Economisch