Dutch PR Group bundelt krachten

26-04-2013 (08:38) - Bureaus

De Dutch PR Group is de nieuwe overkoepelende organisatie van eigen en van externe communicatieadvies en PR bureaus. De Dutch PR Group fungeert als een expertise en selectiebureau voor bedrijven, organisaties en merken op zoek naar een communicatie of PR bureau.

De Dutch PR Group verleent ondersteuning bij het ontwikkelen van communicatie en PR strategieën als ook in het selecteren en aansturen van gespecialiseerde bureaus. De groep bestaat op dit moment uit Maussen Communications & Public Relations, Maussen Mediatraining, Leads PR en Salon Waldorf (voorheen M*PR). Zij werken sinds een aantal jaren voor diverse opdrachtgevers uit binnen- en buitenland. Bij diverse opdrachtgevers wordt de expertise van gespecialiseerde collega-bureaus ingeschakeld en treedt Dutch PR Group treedt hierbij op als coördinator. 
 
 Directeur van de Dutch PR Group, Bert Maussen, licht toe: ‘Inmiddels werkt de Dutch PR Group met diverse gespecialiseerde bureaus en zelfstandige specialisten samen op landelijke en internationale accounts. Nu onze branche onder druk staat en opdrachtgevers hun budget zien slinken, zien zij nu mogelijkheden om hun communicatie ‘lean & mean’ in te richten waarbij zij wel continu over de hoogst mogelijke kwaliteit kunnen beschikken. Er is veel expertise in de markt aanwezig, maar deze is niet eerder formeel gebundeld.’
 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch