Esprix gaat het onderwijs in
19-02-2013 (08:10) - Bureaus
Pearson, ’s werelds grootste educatieve uitgeverij, en Esprix, vakprijs voor de meest succesvolle marketingcommunicatie campagnes, hebben een samenwerkingsovereenkomst gesloten. In verschillende uitgaven gericht op docenten en studenten in het hoger beroeps- en universitair onderwijs publiceert Pearson campagnes die zijn ingezonden voor een Esprix.
Om de actualiteit te waarborgen herziet Pearson regelmatig haar uitgaven. Met de Esprix-cases beschikt de uitgever over de meest recente én toonaangevende cases uit Nederland. 'Voor het hoger onderwijs is de koppeling tussen theorie en praktijk van groot belang. Door de samenwerking met Esprix is Pearson nog beter in staat om in onze educatieve producten voor de hoger onderwijsmarkt de praktijk te integreren. Voor zowel studenten als docenten is dit aanbod van praktijkcases een waardevolle toevoeging', aldus Elle Kanters, senior uitgever Pearson Benelux.
‘Creativiteit verbinden aan commercieel succes is een vak apart. Dat kan niet iedereen. Daarom is er de Esprix, die dat type werk stimuleert én bekroont. In samenwerking met Pearson maken we de best practices inzichtelijk voor studenten. Jonge mensen die binnen onafzienbare tijd zelf aan de slag gaan. We willen deze jonge talentvolle mensen graag uitdagen om het straks nog beter te doen’, aldus Peter Paul Blommers, Esprix bestuursvoorzitter.