Het Hoe-win-ik-een-Esprix-team van start

14-02-2013 (08:13) - Bureaus

Bureaus en opdrachtgevers kunnen tot vrijdag 1 maart hun beste campagnes voor een Esprix insturen. Een team van juryleden uit voorgaande jaren staat inmiddels klaar om inzenders te helpen bij het samenstellen van een Esprix-waardige case. 
 
De Esprix is de vakprijs waarbij het primair draait om het beïnvloeden van gedrag. Resultaat, strategie en creativiteit van gelijkwaardig belang staan centraal bij de beoordeling. Een case optimaal omschrijven is lastig en daarom geven Esprix juryleden en winnaars van voorgaande jaren tips die het inzenden vereenvoudigen. 
 
Het team praat potentiële inzenders op Facebook persoonlijk door het inzendproces, en beantwoordt alle vragen over de winkansen van de cases. Het helpt inzenders hun eigen cases scherper te bekijken, beschrijven en presenteren waardoor de kansen op een Esprix vergroot worden. 
 
Op www.facebook.com/EsprixAwards zijn de oudjuryleden in de laatste week voor de inschrijvingen online te vinden en beantwoorden zij  ‘live’ de vragen van inzenders.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch