Lassie kiest voor NR6

29-03-2013 (08:04) - Bureaus

Lassie brengt de digitale strategie van Lassie onder bij NR6. Hieronder valt onder ondere het innovatieve nieuwe serviceconcept ‘de Lassie Kookpiloot’ die deze week in een eerste versie live is gegaan. Daarnaast werkt NR6 aan diverse online introductiecampagnes  van nieuwe Lassie producten en online activaties.
 
Een eerste uitrol van de digitale strategie van Lassie is ‘De Lassie Kookpiloot’.  Koken met Lassie was al gemakkelijk en nu kan er echt niets meer mis gaan. De Kookpiloot is een online tool die je stap voor stap instructies geeft om een heerlijke maaltijd te bereiden. De Kookpiloot werkt eigenlijk net als een navigatiesysteem. Je hoeft er niet eens meer bij na te denken.
 
De Kookpiloot bevat bij introductie 6 recepten en consumenten kunnen in de toekomst zelf recepten toevoegen aan de Kookpiloot. De Kookpiloot wordt tegelijkertijd geïntroduceerd met de nieuwe Lassie innovatie: rijke Roerbak rijst.
 

 


Media

Marketing

Economisch