Nieuwe gezichten bij Design Bridge
13-03-2013 (08:01) - Bureaus
Vanwege verdere internationale groei van zowel corporate- als product brand opdrachtgevers versterkt Design Bridge, international brand design agency, haar team met vier benoemingen.
Oscar Flier is benoemd tot Production Manager bij Design Bridge. Oscar is opgeleid tot graphic designer maar ontwikkelde zich tot Production Manager. Na zijn opleding ging hij aan de slag bij VBAT als Production Manager en bij Studio de Paardenstal werkte hij in een soortgelijke functie.
Olof ten Hoorn (foto) is benoemd tot Design Director bij Design Bridge en keert na een korte onderbreking van 2 jaar weer terug bij zijn allereerste werkgever. In 1995 begon hij als stagiar bij Design Bridge en hij ontwikkelde zich tot Design Director. In 2011 ging hij aan de slag als Creative Director bij het Amsterdamse design bureau BrandNew.
Charlotte Anthony is benoemd tot Senior Brand Strategist bij Design Bridge, maar werkte reeds op freelance basis voor het internationale brand design bureau. De afgelopen 1,5 jaar werkte zij voor haar eigen merkenadvies bureau Amplitude. Nog daarvoor werkte zij in diverse functies bij Mountain Design en Clear – M&C Saatchi en Interbrand.
Nicolette Lazarus is onlangs begonnen bij Design Bridge als Client Director. Voorheen werkte zij als Global/Group Account Director voor bureaus als Amsterdam Worldwide (voorheen Strawberry Frog Amsterdam), The Marketing Store in Londen en bij Saatchi & Saatchi alwaar zij werkte voor internationale klanten.