Nieuwe huisstijl War Child uit koker FEL en Keja Donia

07-11-2012 (08:17) - Bureaus

Werknemers van War Child wereldwijd krijgen vanaf nu de hulp van een nieuwe, bijzondere collega: Brandon. Het online personage gaat als brand doctor het merk en de nieuwe huisstijl van War Child wereldwijd bewaken. De nieuwe huisstijl werd op basis van de nieuwe positionering van Keja Donia door FEL concepts ontwikkeld. Brandon is het winnend ontwerp van Kees van Beek. Hij won de ontwerpwedstrijd die Brandsupply op gesponsorde basis had georganiseerd voor War Child. 
 
Creatief, inspirerend, impactvol en open, zijn als merkwaarden de bouwstenen geweest om invulling te geven aan de nieuwe huisstijl. Gekozen is om het zo herkenbare logo als uitgangspunt te nemen. Rood, wit en zwart zijn de belangrijkste kleuren, die onder andere gedragen worden door een stevig lettertype (Block Berthold). Het meest opvallende element uit de huisstijl is de scheurrand, die als vormelement overal terug komt. Het geheel moet samen met positieve fotografie gaan zorgen voor een herkenbare en unieke uitstraling die past bij het merk.
 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch