Reclamemakers helpen MKB’ers
01-11-2012 (08:18) - Bureaus
In deze economisch zware tijden kan elke zelfstandig ondernemer wel wat hulp gebruiken. Daarom verzamelen zich in Amsterdam tijdens 'De 24 uur van de Reclame' de beste reclamemensen van Nederland. Marketeers, planners, copywriters en artdirectors helpen op donderdag 15 november een dag lang, van 8 uur ‘s ochtends tot 8 uur ‘s avonds, ondernemers in Nederland aan goede ideeën. In persoonlijke, professionele brainstorms bedenken de topcreatieven en –strategen met de ondernemer een slimme verkoopactie, een PR-stunt of online-idee voor zijn of haar bedrijf. Zonder verplichtingen en helemaal gratis.
Met deze actie geeft reclamemakend Nederland gehoor aan de oproep van Bill Clinton, keynote speaker tijdens De 24 uur van de Reclame. Clinton riep, tijdens het jaarlijkse internationale reclamefestival in Cannes afgelopen zomer, de internationale beroepsgroep op hun kracht in te zetten voor het oplossen van problemen, van de economische crisis tot de milieuproblematiek. Deze grootste reclamedenktank ooit geeft met de MKB Marathon gehoor aan de oproep van Clinton. Ook MKB-Nederland is actief betrokken en aanwezig om mee te denken met de ondernemers en hen verder te helpen.