Stem op De Commercial van 2012

10-01-2013 (08:50) - Bureaus

Wat was volgens jou de beste commercial van 2012? John de Wolf voor Ditzo? De oranje geschilderde Duitse ambassade van McDonald’s of toch weer die Bol.com-spot? Beslis mee wie er gaat winnen en stem rechtsonder op de homepage op jouw favoriet. In Fonk 96 maken we bekend welke commercial heeft gewonnen.
 
Iedere maand beoordeelde het redactiepanel van Fonk Magazine de top tien commercials die maandelijks bekend worden gemaakt als de ‘Gouden Loeki top tien’. Dat onderzoek wordt in opdracht van de Ster uitgevoerd door Intomart Gfk. Uit de top 10 koos de redactie haar eigen winnaars, waarna jaarlijks in februari de lezers van Fonk Online en Fonk Magazine de uiteindelijke winnaar van de voorafgaande twaalf maanden kiezen. De maandwinnaars zijn op chronologische volgorde:
 
Ditzo – John de Wolf (ETCETERA)
Bolletje – Ontbijtkoek (ETCETERA)
Snickers – Joan Collins (adaptie)
Specsavers – 1 april (COZ)
Hi – Moeders nachtrust (FHV BBDO)
McDonald’s – Oranje ambassade (TBWA\NEBOKO)
Essent – Sportschool (ETCETERA)
Bol.com – Spruitjes (ETCETERA)
Centraal Beheer Achmea – Speedboot (DDB Amsterdam)
Melkunie – Next Level (FHV BBDO)
InShared – Blafversterker (DDB Amsterdam)
 

 


Reacties

Wat raar, mijn reactie die ik hier gisteren geplaatst had is weggehaald. Ik maakte toen de opmerking dat Telfort de Gouden Loekie had gewonnen en niet Ditzo. Dat is ondertussen aangepast dank je! Blijft dan heel vreemd dat Telfort/Bus niet in dit lijstje staat. Hoe kun je de winnaar van de gouden Loekie nu niet in dit lijstje opnemen? Is wel raar toch..... Is deze blog eigenlijk een journalistiek onafhankelijke blog? Zo ja, dan zouden reacties niet verwijderd moeten worden....
mattias @ 10-01-2013 13:29 uur

Media

Marketing

Economisch