Studio Piraat aan de slag voor Qoin

12-12-2012 (08:18) - Bureaus

Stichting Qoin is op zoek naar een identiteit en branding voor een nieuwe financiële dienst. Via een pitch werden meerdere partijen uitgedaagd na te denken over de naming, de eerste ideeën en de manier waarop deze worden uitgewerkt naar een volwassen stijl met een visuele en semantische positionering van het merk. 
 
Studio Piraat heeft na een presentatie de opdracht toegewezen gekregen. ‘We zijn erg blij met het winnen van deze pitch. Het is een grote eer en uitdaging om voor Qoin aan deze innovatieve dienst te gaan werken die internationaal zijn toegevoegde waarde aan het MKB zal gaan bewijzen.’, aldus Pim Nap, Creative Director van Studio Piraat.  
 
Qoin gaat een betaalplatform op de markt brengen die het voor MKB bedrijven mogelijk maakt om met gebruik van elkaars overcapaciteit een betere liquiditeitspositie te creëren en behouden. Dit zonder tussenkomst van de Euro.
 

 


Media

Marketing

Economisch