Telegraaf achter Koninklijke Inhaker-wedstrijd

22-03-2013 (08:09) - Bureaus

De Telegraaf organiseert een wedstrijd voor de beste Koninklijke Inhaker die rondom de troonwisseling geplaatst wordt in één van haar speciale edities. 
 
Een vakjury bestaande uit Lode Schaeffer, Jan Driessen, Marc Oosterhout en Gonnie Spijkstra beoordelen begin mei alle geplaatste inhakers en bepalen welk creatief team 4 vliegtickets naar Cannes wint. Bovendien wint de adverteerder een gratis plaatsing in de krant op Koningsdag 2014.
 
De Telegraaf beloont al langer adverteerders voor de beste inhaakadvertentie rondom grote Oranje evenementen als het EK of de Olympische Spelen. Lezers waarderen inhakers beter, ze worden beter gelezen en beter herinnerd. Bovendien zien lezers inhakers als redactionele content.
 
Het creatief team dat dé beste inhaker heeft gemaakt wint daarmee vier vliegtickets naar Cannes. De winnende adverteerder krijgt een gratis plaatsing in De Telegraaf op 26 april 2014 als inhaker op Koningsdag. 
 

Meer informatie over de wedstrijd op www.tmg.nl/koninklijkeinhaker 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch