Tribal DDB achter Heinekens nieuwste campagne

14-12-2012 (08:18) - Bureaus

Heineken gaat weer een stap verder met zijn ‘Open Your World’ platform en lanceert een nieuwe uitdaging: ‘MEET THE WORLD IN ONE CITY’. De social media campagne is van start gegaan, op straat in Amsterdam én op Facebook. 
 
Door gebruik te maken van de kracht en het wereldwijde bereik van social media verbindt Heineken groepen mensen, lokaal en over de heel wereld, in een real-life experiment om te ontdekken of het inderdaad mogelijk is om de hele wereld in één stad te ontmoeten. 
 
De Brit Barnaby Slater (32) en de Nederlander Mick Johan (32) zijn twee gewone mannen, die twee weken van hun leven gaan wijden aan deze uitdaging: race door de straten van Amsterdam en ontmoet alle 194 nationaliteiten ter wereld. Mensen van verschillende nationaliteiten kunnen Barnaby en Mick bereiken via www.heineken.com/meettheworld en ze zo helpen om deze missie te volbrengen.
 
MEET THE WORLD IN ONE CITY is ontwikkeld door het internationale digitale reclamebureau Tribal DDB Amsterdam. Sam de Jong, een rijzende ster en de jonge regisseur achter de productiemaatschappij 100% Halal in Amsterdam.

 


Media

Marketing

Economisch