Vandejong lanceert campagne Foam Talent Call 2013

05-02-2013 (08:11) - Bureaus

Branding agency Vandejong heeft de online campagne ontwikkeld voor de jaarlijkse Foam Talent Call van het internationale fotografietijdschrift Foam Magazine.
 
‘Foam Magazine roept jonge talentvolle fotografen uit de hele wereld op om hun portfolio in te sturen. Daarbij maken ze kans op publicatie in het tijdschrift en op een expositie tijdens de internationale fotografiebeurs Unseen in september 2013,' zegt Pjotr de Jong, creative director van Vandejong en Foam Magazine.
 
Foam Magazine, een gezamenlijke publicatie van fotografiemuseum Foam en Vandejong, geldt al jaren als een van de toonaangevende fotografietijdschriften ter wereld. Het tijdschrift won onder meer een ADCN-award en een ‘distinctive merit’ van de New York Art Directors Club. Het Talent–issue dat elk jaar in september verschijnt, biedt jong fotografietalent een springplank naar het bereiken van een wereldwijd publiek. Bij de vorige editie in 2012 stuurden zo’n 1.000 jonge fotografen uit 65 landen hun werk in. Uit alle inzendingen maakt de redactie een selectie voor de publicatie en een expositie op de internationale fotografiebeurs Unseen.
 
De Foam Talent Call 2013 loopt tot 1 april 2013. De campagnevideo kwam tot stand dankzij de medewerking van de Amsterdamse indierock-band The Vagary. 

 


Reacties

Er zijn nog geen reacties geplaatst op dit artikel.

Media

Marketing

Economisch