Wie is de beste mediabureauleider?

23-11-2012 (08:58) - Bureaus

Fonk zet voor het tweede jaar op rij de schijnwerpers op de beste mediabureaus van Nederland. Daarom willen we weten wie onze lezers tot de echte uitblinkers in mediaplanning rekenen. De komende weken plaatsen we vier poll’s om de beste mediabureau leiders, de beste mediastrategen, de beste RTV planners/directors en de beste digital planners/directors van 2012 te traceren. De winnaars publiceren we in het oud&nieuw nummer van Fonk Magazine, dat eind december verschijnt. Stemmen kan vanaf nu via de poll, rechtsonder op de homepage van Fonk Online.
 
Deze week de beste bureauleider van 2012:
 
Edwin Beijer (Vivaki Exchange)
Frank Bitter (Mediacom)
Diederik Breijer (UM)
Linda Boks (ZenithOptimedia)
Sander Fauth (Carat)
Esther Hendriks (OMD)
Nico Hilhorst (M2Media)
Joost Istha (Zigt Media)
Edward Knol (Maxus)
Léonie Koning (Initiative)
Eric Kramer (MEC)
Ruud de Langen (Mindshare)
Julius Minnaar (Aegis Media)
Richard van de Steeg (BPN)
Paulien van Stijn (Wisecrackers)
Roland Teerenstra (Vizeum)
Herco Tibboel (SVBmedia)
Martin Wink (Kobalt Media)
Anders.....
 

 


Reacties

Richard van de Steeg! Who else..?
Harry @ 19-11-2012 20:11 uur
euh, nou Harry; Olaf Michielse bijvoorbeeld; dat is pas een sterke leider: uw ideale CEO; zo onzichtbaar en op de achtergrond opererend dat hij niet eens op de lijst staat :-)

succes allemaal, mijn stem gaat naar Julius > heel knap nieuw management-talent aangetrokken en Aegis MT neergezet en Ruud wint toch wel dus die heeft mijn stem niet nodig en Ruud, je moet ophouden met John F. te plagen.
Olaf Michielse @ 19-11-2012 22:49 uur
Ha Olaf! Had deze kunnen zien aankomen.. Dat m'n mening iets gekleurd is snap jij zeker, groeten!
Harry @ 20-11-2012 10:29 uur
Vermoedelijk gaat de bureauleider van het bureau met de meeste werknemers winnen. Ieder bureau zal immerse de eigen medewerkers oproepen om op de eigen bureauleider te stemmen. Als ze dan ook nog het lef hebt om onder je klanten stemmen te werven, dan wordt het dus eenvoudig kwantiteit wint. Volkomen nietszeggend dus voor de kwaliteit, nou ja wel natuurlijk voor de kwaliteit "wie kan het beste stemmen verzamelen"..
Astrid @ 21-11-2012 13:12 uur

Media

Marketing

Economisch