FONK magazine
Editie #418 Social Talk!
Ben je abonnee? Klik HIER om de nieuwste editie van FONK magazine te lezen.

Too Good To Go is uitgeroepen tot de GOAT
LEGO, HappySoaps en Follow the Money domineren Inspirerende 40 van 2025
03-07-2025 (15:00) - Tijdens Impact on the Beach 2025 zijn de Inspirerende 40 gepresenteerd. De top drie bestaat dit jaar uit LEGO, HappySoaps en Follow the Money. Too Good To Go blijft een klasse apart. Het is sinds 2018 de meest inspirerende organisatie volgens Nederlanders en daarom aangemerkt als Greatest Of All Time.
Lees verder »
Lees verder »
Bureaus
- Serviceplan Amsterdam aan de slag voor MediaMarkt Benelux
- Kruidvat breidt samenwerking met ACE uit naar social media
- ADsterdam blikt tevreden terug op zonovergoten derde editie
- Rechter stelt Candid in ongelijk in conflict met XXS-oprichter Piet Hein Smit
- Jury van journalisten opent inzendingen Epica Awards 2025
Campagnes
- 'Het is hier geen hostel!': Stayokay rekent af met klassieke hostelvooroordelen
- Decathlon viert jubileum van bekende innovaties met zomerse blikvangers op straat
- Lege supermarktschappen na stunt van Viper en Crocodile Agency
- SIRE doorbreekt vooroordelen over ouder worden
- Nieuwe ASN Bank positioneert zich als toekomstgerichte bank voor iedereen
Appen met
Marketing
- Hoe Bankzitters video op video een miljoenenpubliek boeien
- E-bikeaccu.nl deze zomer exclusief sponsor van NOS Tour de France
- Evian kiest Carlos Alcaraz als nieuw gezicht van Live Young-mentaliteit
- Schiphol lanceert eerste en grootste winkel 'Today Duty Free'
- Consumentenbond: Unilever misleidt op grote schaal met duurzaamheidsclaims
Bucket list

Claude opent met het Metropole Orkest de VriendenLoterij ZomerConcerten

Eerste editie Retail’s Big Show Europe belooft topevent voor toekomstgerichte retail

Jaarbeurs viert oorsprong Lowlands met festival The Flight Revisited

Ontdek waar marketing naartoe beweegt tijdens DDMA NEXT 2025

Fris het najaar in: Nieuwe editie Digital Dialogues draait om E-mailmarketing en AI
Sustainable
Cool Brands
Media
Komkommernieuws
Tech
- KnowBe4 kondigt samenwerking aan met Microsoft voor sterkere cybersecurity
- AI-avatars van Otrium en DEPT geven onverkochte kleding tweede kans
- OnePlus lanceert game die zichzelf vernietigt om doomscrollen tegen te gaan
- Eén op de vijf managers vreest voor faillissement bij achterblijven digitalisering
- Apple versoepelt regels voor apps na miljoenenboete
Publicaties

Pim Blom schrijft boek over hoe je als lhbti+'er succesvol bent op de werkvloer

DDMA brengt volledige postketen in kaart: een blauwdruk voor gerichte, duurzame marketing

Darryll Cunningham maakt graphic novel over Elon Musk

Van passieproject naar power exit: financiële wake-upcall voor onderneemsters
Lifestyle
Economisch
Inclusiviteit
- Stichting Reframe legt gebrek aan diversiteit en inclusie in creatieve sector bloot
- GUESS werkt samen met Beyond Audits aan drie impactvolle projecten
- Bol en Tiny Miracles lanceren 'Canvas for Change' voor sociale impact in India
- Online campagne KPN voor Pride benadrukt dat queer zijn geen trend is
- Beep for Help breidt uit naar zes nieuwe gemeenten
Mensen

Doede Hardeman nieuwe museumdirecteur Singer Laren

Natalie van der Laan wordt COO en CLO van Fat Phill's

Wilmar Versprille nieuwe Creatief Directeur bij Food Cabinet
