09-09-2025 - Plant FWD stopt na drie edities op zijn hoogtepunt
09-09-2025 - ShowHeroes vernieuwt contextuele targeting met AI
07-09-2025 - Conceptstore SPRMRKT maakt comeback
05-09-2025 - Zakelijk leasen slim rijden met grip op kosten
05-09-2025 - Hanneke van der Paardt wint BNG Theaterprijs 2025
05-09-2025 - Voormalige TBWA'ers starten plug-in bureau Whoohaa
05-09-2025 - Zeeman's betaalbare diamant razendsnel uitverkocht
05-09-2025 - Schuttelaar & Partners blaast dertig kaarsjes uit
05-09-2025 - Inzenden voor Audify Awards 2025 nu geopend
04-09-2025 - Italiaans modeicoon Giorgio Armani (91) overleden
04-09-2025 - Fanta pimpt blikjes met horrorfiguren van toen en nu
04-09-2025 - Happinez Fesitval keert na 6 jaar terug in Utrecht
04-09-2025 - UGC-platform Flowbox neemt Deens Dreaminfluence over
04-09-2025 - Masha Kodden nieuwe CMO van De Koffiejongens
04-09-2025 - De Boardroom nu ook beschikbaar op kanalen Sijthoff
03-09-2025 - Google mag Chrome houden maar moet macht inperken
03-09-2025 - Framna neemt Bright Inventions uit Polen over
03-09-2025 - Onderzoek: Nederlanders voelen zich massaal jonger
02-09-2025 - TD wint drie Red Dot Design Awards
02-09-2025 - Stem nu voor Website van het Jaar-verkiezing 2025
02-09-2025 - Zeeman lanceert een betaalbare diamant voor iedereen
02-09-2025 - Best4U sluit zich aan bij Newww Media Group
02-09-2025 - Stijn de Vries gaat Gouden Kalveren Gala presenteren
02-09-2025 - Vitakruid lanceert nieuw merkplatform
02-09-2025 - No Waste Army bundelt de krachten met Waste Warriors
02-09-2025 - Line-up ADE 2025: 1200 artiesten and counting
01-09-2025 - Inschrijving Koning Willem I Prijs 2026 geopend
01-09-2025 - Eerste editie Fashion Pioneers Awards van start: inschrijving tot en met 30 september 2025
01-09-2025 - Nog maar vier dagen tot inzenddeadline Mercurs 2025
01-09-2025 - Energie Samen start PR-samenwerking met Continews
01-09-2025 - Marie-Stella-Maris gaat met nieuwe CEO Kika Buhrmann voor internationaal marktleiderschap
29-08-2025 - COO Andrew Scott stopt na 27 jaar bij WPP
29-08-2025 - Sven Huberts zwaait na 16 jaar af bij Dentsu
28-08-2025 - Bever kiest Coebergh voor PR en mediarelaties
28-08-2025 - Annemarie Nijhoff benoemd tot nieuw bestuurslid DDMA
27-08-2025 - Beko is officiële confidence partner van Ajax
27-08-2025 - Jan Van Autreve nieuwe CEO van Protime
26-08-2025 - Accell sluit deuren laatste Nederlandse fietsfabriek
26-08-2025 - Spotify introduceert in-app chatfunctie
26-08-2025 - 5 fouten die nieuwe Nederlandse gokkers maken
26-08-2025 - De Bijenkorf tilt retailmarketing naar hoger niveau
26-08-2025 - Nog maar tien dagen tot inzenddeadline Mercurs 2025
25-08-2025 - NPO Radio 2 vervult wensen tijdens Wensweek voor KWF
25-08-2025 - EQOM kondigt vertrek aan van CEO Marc van Boven
25-08-2025 - Wibra verwelkomt Rogier Wijnhoven als COO
22-08-2025 - Koninklijke Paardekooper Group failliet verklaard
21-08-2025 - Inzenden Effie Awards kan nog maar vijf dagen
21-08-2025 - Samsung en Ace toverden S10 om tot S25
20-08-2025 - Britse tv verbiedt Sanex-reclame wegens racisme
19-08-2025 - Van uren klokken naar plannen op succes
19-08-2025 - Einde verhaal voor Nederlandse tak Claire's
19-08-2025 - Hollie Loxley aan het roer bij 72andSunny Amsterdam
19-08-2025 - Wat maakt Apple.com zo succesvol online?
19-08-2025 - Dutch Grand Prix 2025 gratis te zien op Viaplay
19-08-2025 - Vintage verovert nu ook de winkelstraat
19-08-2025 - Samsung geeft studentenkamer voor één studiejaar weg
19-08-2025 - Eindhovens Partout kiest voor B2B-koers
19-08-2025 - Mysteryland rolt duurzame mobiliteit groots uit
18-08-2025 - Fusie S4Capital en MSQ gaat niet door
15-08-2025 - Moodies Undies genomineerd bij Coolest Dutch Brands
14-08-2025 - Creatief duo TBWA\NEBOKO verhuist naar ACE
13-08-2025 - Meer faillissementen? Dit zeggen de cijfers
13-08-2025 - Last call: nog 2 dagen om je tickets voor de FONK150 Award Party met 10% korting te scoren!
13-08-2025 - Radio Noordzee terug op FM in Brabant en Limburg
13-08-2025 - Out now! FONK magazine 420/421 mèt zomerdossier
12-08-2025 - Aardappelpionier Célavita failliet
12-08-2025 - ADE Lab komt samen en verhuist naar Westergasterrein
12-08-2025 - Dorien Kuiken Head of PR bij ACE
12-08-2025 - Eva Holtkamp pakt leiding bij Publicis Media
10-08-2025 - Nettowinst ASN Bank daalt met ruim 40 procent
08-08-2025 - Decibel outdoor tijdelijke teststad voor circulaire wateroplossingen: ‘elke druppel telt’
08-08-2025 - Zwitsal herlanceert babyverzorgingslijn
08-08-2025 - The Romans lanceert onderzoek Feel the Earn
07-08-2025 - Monty Python op Britse postzegels
07-08-2025 - Alex de Groot nieuwe Head of Technology van Nextens
06-08-2025 - 10/10's Eurovision videoclip "C'est La Vie" vijf keer genomineerd bij Berlin Commercial
06-08-2025 - Martine Veldhoen benoemd als CEO Burson Nederland
06-08-2025 - Polestar 4 wint Red Dot “Best of the Best” award
05-08-2025 - Softdating is het nieuwe motto van singles
05-08-2025 - FONK Rotterdamborrel 2025: aanmelden kan nu!
05-08-2025 - Online bank Revolut en betaaldiensten Paysafe en Vivid geblokkeerd voor gebruik door NS
05-08-2025 - Zo shoppen Nederlanders voor Back to School 2025
05-08-2025 - albelli lanceert nieuwe zomercampagne op TikTok
03-08-2025 - Ontslagronde TikTok in Berlijn, raakt ook Nederland
01-08-2025 - Gemeenten eisen miljoenen van failliet Groupcard
01-08-2025 - De rol van AI en online-tools in bankieren (handige features, zoals meer grip op je geldzaken)
31-07-2025 - Mediatycoon Derk Sauer overleden
31-07-2025 - Mensen gaan massaal met elektrische auto op vakantie
29-07-2025 - Tijd tikt voor tweede deadline Effie Awards
29-07-2025 - Primark plaatst rolstoelpop in Rotterdamse vestiging
28-07-2025 - Mysteryshoppers vinden verboden producten op Temu
28-07-2025 - Berlusconi’s MFE verhoogt bod op ProSiebenSat. 1
28-07-2025 - Laatste kans op early bird tickets voor ADNIGHT 2025
28-07-2025 - NPO Radio 1 Tourcafé groot succes
28-07-2025 - EasyToys breidt assortiment uit met supplementenlijn
25-07-2025 - Creator Economy: van bijzaak naar hoofdzaak
25-07-2025 - Chiel Montagne (80) overleden
24-07-2025 - NPO 3FM kiest MICHA als nieuwste 3FM Talent
24-07-2025 - Groei Action houdt op alle fronten aan
24-07-2025 - N=5 achter nieuwe campagne voor De Financieringsgids
24-07-2025 - Amazon verlengt sponsorschap UEFA vrouwenvoetbal
24-07-2025 - Love Nature nieuwe partner Ad Alliance
23-07-2025 - Financiële druk op poppodia groeit
23-07-2025 - Taco Bell Nederland opnieuw failliet
23-07-2025 - Aquablu haalt 7 miljoen op in seedronde
23-07-2025 - Reclame Code Commissie: Milieu Centraal mag doorgaan met bewustwordingscampagne “Eerlijk over Houtstook”
23-07-2025 - Jaarbeurs lanceert twee vakevents voor de retailbranche: Jewels & Luxury en Kitchen & Design Days 2026
22-07-2025 - Groei buitenreclame vlakt in eerste helft 2025 af
22-07-2025 - FONK150 Award Party: mis ‘m niet!
22-07-2025 - Ad Alliance en The Walt Disney Company breiden samenwerking uit met ESPN-content op YouTube
22-07-2025 - Abovo Maxlead nu officieel B Corp
22-07-2025 - Kompas Network officieel gelanceerd
22-07-2025 - HORNBACH Bagagewagen maakt comeback op Lowlands 2025
22-07-2025 - Nederlands AI bureau 'Like a Human' van start