16-12-2025 - Cabau lifestyle groeit met community-first marketing
16-12-2025 - Danseres met ALS terug op podium via hersengolven
16-12-2025 - Appen met Shari Hubeek, COO TopNotch en Noah's Ark
16-12-2025 - Dit is de Snapchat recap van 2025
16-12-2025 - Sumthing haalt €1,5 miljoen op voor natuurherstel
16-12-2025 - Esprix opent inzendingen dit jaar al vóór kerst
15-12-2025 - Bauer Media Outdoor breidt uit naar Rotterdam
15-12-2025 - Early Bird-deadline 60e editie ADCN Awards nadert
15-12-2025 - Suzan & Freek winnen NPO Radio 2 Top 2000 Award
15-12-2025 - Whello versterkt werkgeversmerk met merchandiselijn
12-12-2025 - Appen met regisseur en illusionist Marco Grandia
12-12-2025 - Disney investeert één miljard dollar in OpenAI
12-12-2025 - Goodoo verdient B Corp-keurmerk
11-12-2025 - Mollie neemt GoCardless voor recordbedrag over
11-12-2025 - Numen ondersteunt Wakuli bij internationale ambitie
11-12-2025 - Beleef de kerstvakantie in de Jaarbeurs Utrecht
11-12-2025 - Flowhub onder de vleugels van Tomorrowmen
11-12-2025 - Dit zijn de TikTok muziek-highlights van 2025
11-12-2025 - 4e Privé bioscoop TheAnyThing in Pathé Eindhoven
11-12-2025 - Martijn Akkermans nieuwe CCO Wibra
11-12-2025 - KickstartAI benoemt Erick Webbe (ex-Bol) als CEO
11-12-2025 - Driving home for Christmas, op z’n Etos
10-12-2025 - Twaalf campagnes bekroond bij ACT Care Awards 2025
10-12-2025 - Nieuw tijdperk voor PR bij ACE
10-12-2025 - Nederlandse experts dringen aan op miljardenplan voor AI nu burgers ook overstappen op digitale vrijetijdsbesteding
10-12-2025 - Aegon verhuist naar VS onder nieuwe naam
10-12-2025 - Mascotte Victor de Leeuw nieuw gezicht AZ
09-12-2025 - Blyde Benelux viert tiende verjaardag
09-12-2025 - Geen ultrabewerkt voedsel meer dankzij app FLTRD
09-12-2025 - Colbe breidt netwerk uit met overname Aquilum
09-12-2025 - Daymakers in handen van Amerikaanse ITA
08-12-2025 - Christian Brienen nieuwe Creative Lead Hibou
08-12-2025 - NewsLab stelt Erik Eggens aan als PR Director
08-12-2025 - Een webshop beginnen. Dit komt erbij kijken.
08-12-2025 - Domino's kiest na pr-pitch voor Team Lewis
08-12-2025 - Orbisk genomineerd bij Coolest Dutch Brands 2025
08-12-2025 - Influencer marketing groeit razendsnel en zo helpt Social Friendz merken strategisch mee te bewegen
06-12-2025 - Jumbo pakt uit met filmische kerstcommercial
05-12-2025 - Zo creëer je ruimte én sfeer met slimme meubels
05-12-2025 - Albert Heijn sterkste sponsormerk van 2025
04-12-2025 - De PSV-kersttrui keert terug met een muzikale twist
04-12-2025 - KVK-onderzoek: zzp’ers zien toekomst somberder in
04-12-2025 - Dit waren de Trending Google zoekopdrachten van 2025
04-12-2025 - KPN lanceert kerstcommercial met generatieve AI
04-12-2025 - Center Parcs lanceert loyaliteitsplatform 'Friends'
04-12-2025 - WTC bundelt krachten met twee nieuwe bureaus
04-12-2025 - Kruidvat kerstcampagne ontroert
03-12-2025 - Bureaus worstelen met AI-gegenereerde pitch emails
03-12-2025 - De Zwitserse smaakmaker Thomy nu in Nederland
03-12-2025 - Imperial en iO lanceren volledige b2b-campagnes
03-12-2025 - Dè mediakit van FONK staat klaar: download hem nu!
03-12-2025 - FONK magazine 429 live met een dubbeldossier!
03-12-2025 - Omnicom Media komt in Nederland onder leiding van CEO Saskia Wagenmakers en CFO Michel van Mil
02-12-2025 - Kim Klaver neemt PR-Dashboard over
02-12-2025 - Amsterdams bureau Woedend! failliet
02-12-2025 - Max Vessies (22) lanceert podcast en theatershow over veranderend medialandschap met innovatie, desinformatie en AI
01-12-2025 - Eye Filmmuseum start herstructureringsplan met 'pijnlijke maar noodzakelijke maatregelen'
01-12-2025 - Nieuwe landelijke campagne Wissel ‘ns Wat! neemt stokje over van Nationale Week Zonder Vlees
01-12-2025 - DPG Media presenteert nieuwe koers en topstructuur
01-12-2025 - Admix en Alion gaan samen verder als Admix
01-12-2025 - KPN en team5pm lanceren Legends of Gaming X
01-12-2025 - Stemmen voor 27e NPO Radio 2 Top 2000 van start
01-12-2025 - NOISE verwelkomt zes nieuwe collega’s
01-12-2025 - ADCN viert 60 jaar creativiteit
01-12-2025 - ALDI kiest voor kerstteaser met Andy van der Meijde
30-11-2025 - Een mooie Kerst begint met luisteren
28-11-2025 - Roborock Black Friday Deals Now Live on Bol.com!
28-11-2025 - Zes Nederlandse bureaus op shortlists Eurobest 2025
28-11-2025 - Wereldmuseum doet mee met Amsterdam Light Festival
28-11-2025 - Willem Visser benoemd tot president Samsung Benelux
27-11-2025 - Queer Market Store: van pop-up naar winkel
27-11-2025 - Appen met Erik Schimmer (Philips) over Refurb Friday
27-11-2025 - Ton-op-de-bank krijgt nieuw vervolg
27-11-2025 - KPN laat kinderen appen met Sinterklaas
27-11-2025 - AWOL opent pop-up café voor rebranding presentatie
27-11-2025 - SLAM! lanceert met 38 dj's nieuw nummer
27-11-2025 - Accenture investeert in AI-platform Alembic
27-11-2025 - Zo shopt Gen Z voor de feestdagen
27-11-2025 - Dentsu Lab opent nieuwe vestiging in Amsterdam
26-11-2025 - Joe Public en Almhof slaan de handen ineen
26-11-2025 - De Ware Jacob: de nieuwe DVHN-podcast
26-11-2025 - Conclusion stopt als hoofdsponsor FC Utrecht
25-11-2025 - BNNVARA haalt populaire programma's van de buis
25-11-2025 - NOS en Nieuwsuur nemen afscheid van X
25-11-2025 - MVO Nederland gaat verder als Future Up. Nieuwe identiteit ontwikkeld door Total Design
25-11-2025 - Wink verwelkomt vier nieuwe Creative Directors
24-11-2025 - EC geeft groen licht voor overname IPG door Omnicom
24-11-2025 - AMPC nieuw affiliate marketingbureau van KLM
24-11-2025 - ECD Pol Hoenderboom verruilt DDB voor Dept
24-11-2025 - Lidl op de bres voor gelijke kansen in de sport en sponsort WK handbal voor vrouwen 2025
21-11-2025 - Amsterdam Circular pioniert met ketenfinanciering programma voor circulaire ondernemers
21-11-2025 - Van Geloven kiest na 'droompitch' voor Joe Public
21-11-2025 - NPO Luister Presentatie: Bente maakt themalied 3FM Serious Request, Ronald Giphart opvolger Frits Spits
21-11-2025 - Reine Clause ziet alles. Ook online.
20-11-2025 - Cosmopolitan (Goud), See All This (Zilver) en Libelle (Brons) winnen Mercur Magazine Mediamerk van het Jaar 2025
20-11-2025 - WPP Media wordt Europees mediapartner van Henkel
20-11-2025 - G10 tovert Zuiderkerk om in 30-uur festival
20-11-2025 - Melitta kiest Being There voor Europese campagne
20-11-2025 - Modern Citizens wint social pitch voor Figo Pet
20-11-2025 - Pentesten in 2026: belangrijker dan ooit?
20-11-2025 - ING komt met vernieuwde betaalpas na 40 jaar pinnen
20-11-2025 - Jurylid Jasper Vierboom over de ADCE Student Awards
19-11-2025 - Dit zijn de winnaars van de TikTok Ad Awards 2025
19-11-2025 - World Television Day komt er weer aan!
19-11-2025 - Harper's Bazaar viert Women of the Year 2025
19-11-2025 - Zusterbedrijven Fabrique, Q42 en Essense openen samen nieuw kantoor in hartje Rotterdam
19-11-2025 - De FONK150 Best Agencies 2025 staat live!
18-11-2025 - Bureau Klanttevredenheidsonderzoek 2025: belangstelling bij marketingorganisaties voor B Corp stagneert
18-11-2025 - Cruyff Court Frenkie de Jong geopend in Gorinchem
18-11-2025 - Hoe je ontwikkeling of ondernemen kunt financieren
18-11-2025 - Kantar Marketing Trends 2026: creativiteit, inclusiviteit en groei door innovatieve technologie
18-11-2025 - Radioduo Tom & Joe maakt comeback bij Qmusic
18-11-2025 - Aftellen naar ADCE Awards met Rogier de Bruin (Ace)
18-11-2025 - Nieuwe Parkinson-campagne van start
17-11-2025 - Progammering NPO 2 vanaf 2026 op de schop
17-11-2025 - Inzendingen ADCN Awards '26 openen op 1 december
17-11-2025 - Twee keer Goud voor Jopen Bier
17-11-2025 - Ook techplatform Bright krijgt eigen FAST-zender
16-11-2025 - BBC-top stapt op vanwege documentaire over Trump
14-11-2025 - TopNotch huisvest tweede editie TopCon in Paradiso
14-11-2025 - Prof. Gert Kema nieuw bestuurslid van Yelloway
13-11-2025 - Patagonia speelt open kaart in nieuw Progress Report
12-11-2025 - Awardcategorieën Cannes Lions 2026 op de schop
12-11-2025 - Skills als de brug tussen talent en opdracht
11-11-2025 - Coco & Cici bundelt krachten met Gardeners
11-11-2025 - Kaliber steekt biermerk Swinckels in een nieuw jasje
10-11-2025 - Iedereen een stralende kerst dankzij ballen van Albert Heijn en Voedselbanken Nederland
10-11-2025 - Yvonne Prins nieuwe voorzitter van Stichting Reframe
09-11-2025 - VGZ lanceert campagne ‘Vernieuwen is vooruitkijken’
09-11-2025 - PAN Amsterdam breekt records; trekt ook jonge kopers
07-11-2025 - Iedereen Behalve: de sequel die wél spraakmakend is
07-11-2025 - Lancering GTA VI verplaatst naar eind 2026
07-11-2025 - Nieuwe CreativeNL Thought Leader Niek Pulles gelanceerd met film over ‘creative weirdness’
06-11-2025 - Luna en Cho treden op in pop-up van JBL en Home
06-11-2025 - Tientreffer voor GoSpooky bij Lovie Awards 2025
06-11-2025 - FONK150 Award Party 2025: SOLD OUT!
06-11-2025 - Benwal bemachtigt SLAM! Next Gen Award
05-11-2025 - AI-aangedreven beautyplatform Noli lanceert allereerste merkcampagne van INGO Stockholm
05-11-2025 - De DDMA Social Advertising Benchmark is gelanceerd
05-11-2025 - Sélina van Gool lanceert podcast Intieme Terreur
05-11-2025 - Bijenkorf breidt retailmedia aanbod verder uit
05-11-2025 - Een campagne opstellen: 3 onmisbare onderdelen
05-11-2025 - Makro laat tranen achterwege in oudejaarscampagne
05-11-2025 - FONK over diversiteit en inclusie: we can do this!
04-11-2025 - Inschrijving Friends of Search Awards 2026 van start
04-11-2025 - Community kiest nieuwe smaak Stëlz Hard Iced Tea
04-11-2025 - M&A in de agencymarkt versnelt
04-11-2025 - Populair Uniqlo opent winkel in Utrecht
04-11-2025 - Newww Media Group gaat verder als Eager
03-11-2025 - Dentsu haalt dubbele versterking op Creative Media binnen met Daan Jongen en Felix van Wissen
03-11-2025 - Aidem maakt social-first sketches voor ICI Paris XL
03-11-2025 - Vans introduceert speciale feestdagen-collectie
03-11-2025 - Authentiek aanhaken bij Gen Z op Snapchat doe je zo
03-11-2025 - UBO Agency lijft B2B-specialist CanvassCompany in
03-11-2025 - Creatief Koen van Rijn naar 'met melk'
03-11-2025 - Wibra komt met betaalbare bh-lijn: de wiBRA
03-11-2025 - AMMA Awards maken inzenden eenvoudiger
01-11-2025 - Stedelijk Museum Schiedam zoekt Lou Loeber!
01-11-2025 - ParkBee partner HERA United
30-10-2025 - MediaMarkt verduurzaamt met eigen Refurbished-label
29-10-2025 - Capitola bouwt mega maquette van Amsterdam in WTC